Vill du veta mer om våra projektkontor eller komma i kontakt med oss av någon annan anledning? Vi svarar på allt, oavsett storleken på din fråga.
Från ide till invigning på bara några veckor
Tillfälliga lokaler ska gå snabbt, vara bekymmersfritt och inte medföra några överraskningar för dig som kund. Vår beprövade process gör att vi kan garantera allt detta. Så här går det till.
1. Behov
Vi börjar med att titta på ert behov. Hur många moduler, och till vad? Ungefär hur länge? Några speciella krav?
2. Offert
Därefter lämnar vi ett konkret kostnadsförslag. Vi gör tillägg och förändringar efter behov.
3. Planering
När offerten är godkänd sätter vi igång med en skarp projektplanering. Alla faser godkänns av er.
4. Inflytt
Vi monterar modulerna och gör dem redo för inflyttning. Ni behöver bara tänka på att flytta in.
5. Service
Vi tar hand om periodiskt underhåll, service och försäkring – ni behöver bara felanmäla vid behov.
6. Återbruk
När ni inte behöver lokalerna längre flyttar ni ut. Vi demonterar modulerna och återanvänder dem på annan plats.
NÄR ÄR MODULER EN BRA LÖSNING?
Ibland är det svårt att veta om ert företag bör bygga nytt eller om ni ska satsa på en tillfällig lösning. Här har vi listat några situationer där en tillfällig lösning bör vara rätt val för er.
När du har ett kortsiktigt behov
När du inte har råd att bygga nytt
När du inte har tid att bygga nytt
När du är osäker på hur stora lokaler du behöver
När du vill ha bekymmersfria lokaler som någon annan tar hand om
När prognosen är osäker
NÄR ÄR MODULER EN BRA LÖSNING?
När du har ett kortsiktigt behov
När du inte har råd att bygga nytt
När du inte har tid att bygga nytt
När du är osäker på hur stora lokaler du behöver
När du vill ha bekymmersfria lokaler som någon annan tar hand om
När prognosen är osäker
Bilder och referenser
VILL DU VETA MER?
- Regionchef sälj, Västerås/Umeå
- Telefon: 021-80 64 88
- Mobil: 072-530 45 75
- Regionchef sälj, Klippan/Göteborg
- Telefon: 0435-294 33
- Mobil: 0730-28 65 99
Frågor och svar
Det ger ökad flexibilitet för dig som kund. När du inte behöver lokalerna längre tar vi hem dem och hyr ut dem till någon annan. Vi har bara 6 månaders uppsägningstid. Genom att ta ansvar för de tillfälliga lokalerna som hyresvärd kan vi se till att våra kunder får en bra helhetsupplevelse. Vi tar hand om all löpande underhåll och service under hyrestiden.
Vi har färdiga modulsystem för montage i 2 eller 3 plan. Det gör att det går snabbt och lätt att få era nya lokaler inflyttningsklara. Inget behöver byggas på plats utan modulerna kommer klara och monteras ihop på några veckor.
Vi har en standardinredning som sitter i modulen från hyresgäst till hyresgäst. Vi försöker att återanvända den så mycket som möjligt, det är både miljösmart och billigare för dig som kund eftersom fler delar på samma investering.
Vi har helt verksamhetsanpassade lokaler för din förskola. Det betyder att vi har olika standardlösningar som går att kombinera i massor av olika kombinationer utifrån era önskemål. Dessutom finns det möjlighet att specialanpassa ytterligare för att få just den lösning som ni önskar. Det bästa är att ni kontaktar oss för frågor om specifika planlösningar.
Vi har olika modultyper som klarar 2 eller 3 våningar som standard. Prata med oss om just era förutsättningar så hittar vi den bästa och mest kostnadseffektiva lösningen för er.